fredag 8 mars 2013

Ny resa, ny ort

Fredag 8 mars
Jag och Tommy hoppade på ett plan och styrde kosan mot Sydney. Sett Sydney harbour bridge och Operahuset. Mäktigt!

Åt lunch på en japansk restaurang som hette Wagamama. Gick runt en massa på stan och köpcentrum. Gick ut o käkade på Italiensk restaurang på kvällen. Satt ute i värmen. Skönt!

Bor på Radisson Blue. Jättefint rum. Har dock fått retfull rethosta. Kan bero på att jag sovit med fläkt på två senaste nätterna i Melbourne. Hoppas det släpper sen. Har ingen minneskortläsare till kameran med oss så jag kan inte ladda upp bilder från kameran. Jag ska dock försöka ta bilder med mobilen sen så jag kan visa lite. För vi har Wifi på hotellrummet.

1 kommentar:

  1. Vad mycket grejer du hinner med! Kul med alla restaurangbesök (inte alls avis... ).

    SvaraRadera