torsdag 21 mars 2013

Hemresa

Torsdag 21 mars
Sitter nu på Arlanda och bloggar. En sista flygresa kvar så är man hemma. Gissa om jag ska sooova i helgen :)

Direkt jag klev på planet i Melbourne blev jag supersnuvig, rinnsnuva. Så jag har snytit och hostat mest hela vägen. Sen blir man så torr i nosen av flygplansluften.

Sov väl ca 4 timmar Singapore till London. Flygbolaget Qantas funkade bra. Kan väl tycka Singapore airlines hade snäppet bättre service och mer utbud på "sin" TV. Men det gick fortare för Qantas få ut maten och de hade en cool kamera på vingen längst bak så man kunde flygningen live, tex se både då planet lyfte o landade. Det var coolt.

British airlines var jag inte så imponerad av. Kändes mest som ett supergammalt Sas-plan. Lite halvrisigt.

Kommer lägga upp fler bilder sen men här är iaf bilder från gaten i Singapore, från Heathrow samt käket vi fick på British airlines.

1 kommentar:

  1. Det har varit roligt följa din resa via bloggen med alla kort o, kommentarer..en upplevelse bara det..:)

    SvaraRadera