lördag 11 augusti 2012

Semesterdag 26

Tog ut två extra semesterdagar för att hinna gå på Noliamässan i Piteå.

Såg faktiskt Gunnel Karlsson på toa  =)
Från Gröna rum på TV.
Det var ju trädgårdens dag måndag på Nolia.

















Jag blev dock ej värst imponerad av årets upplaga. Kanske berodde på att varken jag eller min mor var på humör, men jag tyckte 85% av utbudet var samma som det varit i typ 100 år!
Ja, ja! Blev ett par örhängen som man själv ska bygga på ett hänge på, en liten necessär som man kan ha smycken i, Super 10 (rengöringsmedel) samt en blårutig scarf.
Vi stod länge och funderade på dessa BH:ar. Jag undrar om det var årets grej. Dom hade tydligen sålt väldigt bra. Så den storlek vi skulle ha fanns bara kvar i svart. Så det blev inget inköp för oss.


2 kommentarer:

  1. Åhå? Var de det som var årets grej på Nolia?? Vi funderade vad det var....synd att det inte bidde nån då :)
    Själv väntar jag på min gigantiska kudde :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Nej jag vet inte om dom specificerar årets grej. Det här var bara min egen gissning. Kanske var din jättekudde som var årets pryl :)

    SvaraRadera