söndag 12 augusti 2012

Ny outfit

Cyklade ner till stan idag för att göra några ärenden. Bland annat hade jag lyckats fördärva min ögonfransböjare, så det var bara vackert köpa en ny :) Invigde mina nya byxor jag köpte i sommar på Cubus i Piteå.

Dagens outfit

























Mätte cykelrundan på nätet då jag kom hem. Blev tydligen lite drygt en mil tur och retur ner till stan.

Ritade ut min cykelrunda på iform.se













"Råkade" även hitta lite kläder på stan. Blev en helt ny tränings-outfit på H&M. Byxa, tröja och träningsjacka. Så på kvällen var jag ju tvungen ut på en promenad för att prova dem. Gick alldeles utmärkt. 2,5 km på ca 30 min. Min stegräknare på mobilen visar 10.200 steg idag. Känns bra!

Nya träningskläderna från H&M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar