lördag 11 augusti 2012

Kalas!

Söndag bjöd vi in till kalas för att fira John, Kedar och vederbörande.
Men före det hann jag tvätta bilen, äta mammas goda palt och göra tårta.

Paltmiddag ute i det fria!
















John som skulle fylla 7 år om två dagar hade önskat sig Ninjago. Så jag gav honom ett set av detta lego. Lyckligtvis var det en sort som han inte redan hade :) Jag gav honom även en skjorta som passade perfekt!





















Även Kedar blev firad av mig, samt av brorsans familj.

Paketen innehöll en skjorta från Stefans och grillbestick från mig.





















Jag fick många fina presenter.

Kezo vaktar mitt paket...
















... som innehöll en klotgrill!
















Fler paket  =)






















Sen blev det storfika! Det här året blev det köpt smörgåstårta som Kedar köpt på Kvantum. Kan ni tänka er att Kvantum tyckte den här jättetårtan bara skulle räcka till 6 personer...? Vilka jättebitar det skulle bli!!

Sugna?? :)



















Vilken te-sort ska man välja??
Eva, Naima, Börje, Stefan o Kedar




























Fika.....
.... och jordgubbstårta!




















Alla presenter 2012.
Glömde dock ett i Kvarnbäcken. Får lägga upp den sen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar