torsdag 2 augusti 2012

Semesterdag 22

En varm och solig tisdag styrde jag och min mor kosan söderut med destination Skellefteå.















På vägen dit gjorde vi ett stopp i Byske. Besökte pyntaffären Hemmafröjd och Byske godisfabrik. Skulle även besöka en second hand-butik, men den var tyvärr stängd.




















I Skeå besökte vi först Myrorna och Jacks, som låg brevid. Jacks var en pyntaffär/hushållsaffär som jag aldrig besökt förr, men där fanns det mycket grejer. En del tjafs, men även en del fint. Hittade en grej som mor köpte till present till mig, så det får ni se senare :)

Mor bjöd mig på lunchbuffé på Statshotellet i Skellefteå. Satt ute i värmen på uteservering. Gott, gott!!

Sen åkte vi till Biboköp vilket är en hushållsaffär med även lite pynt som jag kan rekommendera till alla. De har det mesta man behöver till ett hushåll i både dyra och billiga prisklasser. Ligger på Bäckgatan bara en bit in från E4:an.






















Till sist blev det även en tur in till citykärnan av Skellefteå. Här är en bild på de inköp jag gjorde under dagen. Jag måste säga att Skellefteå verkligen levererade!! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar