onsdag 11 juli 2012

Semesterdag 7

Tisdag 10:e juli gjorde jag en heldag i Älvsbyn. Gick först på byn och kollade i affärer med min mor. Hittade en ny klädaffär kombinerat med frisör (Divine) där jag köpte mig en stickad väst.
Sen åkte vi till min brors familj där vi fick grillat till lunch. Kolgrillad, marinerad entrecot var riktigt gott. Efteråt blev det promenad tillsammans ner på byn. Här blev jag förevigad vid Lomtjärnsparken.





















Hälsade på Eva och Joakim på Sportringen. Min kära brorson Joakim sommarjobbar i verkstan och lagar cyklar. Slutade med att jag "råkade" köpa med mig ett par skor från sportaffären :)














Sen var jag bjuden på Tacos hos Josefinas familj. Där var även Eivor och Robert som jag jobbat med på Polarbröd. Riktigt kul att träffa alla.
















Avslutade med jordgubbar, glass, maränger och vaniljvisp + kaffe + godis.
Gick absolut inte hungrig därifrån!! :)
Såg Loreen på Allsång på Skansen. Spelade triangelspelet/trekanten.
Myste även med Jossans två vovvar.

Jag & Rosie
Jenka


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar