onsdag 18 juli 2012

Semesterdag 12

Vinkade av far & AnnLouise som idag körde vidare mot nya mål med husvagnen.
På eftermiddagen passade jag på att sola lite. Höll på att låsa ut mig själv då jag osmart nog slängde in min väska med nycklar i på balkongen från gräsmattan. Fick ställa mig på solstolen och hänga mig över balkongräcket och sträcka mig efter den :) Men det gick vägen.
Efter lunchen gick solen i moln, så då bytte jag om till träningskläder och cyklade ner på gymmet istället. Skönt med en genomkörare för kroppen. Cyklade förbi ett hus på Röbäck på hemvägen där dom fiffigt nog gjort en lekstuga på tomten som ser ut som huset själv :)

















Har tyvärr haft rätt mycket allergi de sista dagarna. Nyser och snuvar mycket, och kliar rätt ordentligt i halsen. Käkar allergitabletter, men det hjälper inte så bra som jag önskar. Fick en kortison-nässpray av far idag som jag ska testa på kvällarna. Få se om det hjälper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar