söndag 10 februari 2013

Gissa favoriten

Gissa vilken ostsort som är min favorit :D

7 kommentarer:

  1. Kan det vara riddarost????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp! 3,2 kg! Hittar bara Riddar på Willys och enbart i den här storleken. Men ost går ju att frysa så :)

      Radera
  2. Det var längesen, minns att min mamma köpte den nån gång medan jag bodde hemma. Minns att jag tyckte den var god :)

    SvaraRadera
  3. Riddarost undrar jag om jag ens har ätit....den måste man ju prova :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, Linda. Det har du säkert. Precis som Annika säger så var den väldigt vanlig då vi var tonåringar. Minns också att min mamma brukade köpa den. Men nu för tiden verkar den snudd på vara omöjlig att hitta. Minns Polarbröd gjorde klämmor med Riddar också, åtminstone förr.

      Radera
  4. De är klart,-----------riddarost,--vad annars?

    SvaraRadera