lördag 8 december 2012

Mer jul

Gjorde ärenden på stan idag. Passade på att åka tidigt innan allt folk invaderat alla parkeringar och skapat kilometerköer överallt. Så prick kl 10.00 parkerade jag bilen. En timma senare hade jag gjort allt på stan och åkte istället ut till affärerna ute på Ersboda.

Lämnade in min Android för lagning idag. Skulle lyssna på Pod-radio på min promenad hem från jobbet igår. Höll i 20 min sen dog telefonen. Annars köpte jag lite julklappar idag på diverse affärer. Då jag ändå var i närheten så svängde jag även in och slog några serier i Bowlinghallen. Gick inte så värst bra, men syftet var att träna och testa lite olika slag. Besökte även Svenska Hem där jag provade en skön soffa, samt köpte mig ännu en vit adventsstjärna.


Den pryder nu sin plats i hörnet.

På Svenska Hem hade dom en LITEN dörr för SMÅ människor :)


Monterade upp brandvarnare igår, så nu kan jag fotsätta elda.
Scharlakansröd blomma!

3 kommentarer:

  1. Blev ju mysigt med stjärnan i hörnet....:)

    SvaraRadera
  2. Håller med, jättefint med stjärnan!!

    SvaraRadera
  3. Jag kan bara hålla med föregående!! jättefint att sätta stjärnan i ett hörn, började genast snegla mot soffhörnet i vardagsrummet!!
    ha det bäst!
    kram Lollo

    SvaraRadera