söndag 23 december 2012

Kändisar på nätet

Googlade runt och hamnade på skådespelerskan Isla Fisher. Kollade lite på IMDb.com för att se vilka filmer hon hade gjort. Saknade dock filmen Förtrollad, tills jag insåg att det inte var hon.....! Det var Amy Adams. Grymt lika dom är varandra =)


Kollade lite mer info om Isla och såg att hon tydligen är gift med Ali G aka Borat, alltså Sacha Baron Cohen! Trodde inte alls att två så olika var tillsammans. Lite kul =)


För övrigt kan jag ibland bli tokig om jag ser på nätet eller möter nån kändis på stan, och inte kommer på vem det är. Fick en huvudbry igår då jag såg den här kändisen i ett klipp på nätet. Fick googla länge innan jag fick fram vem hon var och vilken film jag sett henne i, men tillslut fick jag fram det. Skönt då man kom på det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar