söndag 16 september 2012

Cecilia Lund & Te

Har idag läst ut den bok jag fick då jag fyllde år. Modershjärtat skriven av Katerina Janouch.

Med på bilden syns även ett brev jag fick i fredags.
Läs mer om det längre ner :)


















Mycket bra bok. Helt i min smak.
Är en bokserie som handlar om en barnmorska som heter Cecilia Lund.
Många relationsberättelser, lite spänning med några brottsfall, men inga mord och tjafs.
Jag kan rekommendera hela serien. Modershjärtat är den femte i serien.
Av någon anledning brukar hon släppa ny bok strax innan min födelsedag. Perfekt att få i present! :)
De tidigare böckerna är:
- Bedragen
- Systerskap
- Hittebarnet
- Tigerkvinnan.















I fredags fick jag ett handskrivet brev i posten som luktade väldigt gott (se första bilden).
Det var ett brev från Linda i Eskilstuna tillsammans med ett antal te-påsar från hennes semestertripp till London i somras. Jättekul att få i posten!! Tack Linda :) Har hittills bara hunnit prova en av smakerna, och den var god. Adderade även en liten citronskiva i tekoppen vilket jag tyckte blev gott. Teet var av sorten New English Teas - English afternoon tea.


2 kommentarer:

  1. Varför funkar inte feeds på din blogg, jag glömmer ju läsa den då den hela tiden är längst ner på min uppdaterade lista...fixa syster

    Sen kan du ta bort det eländiga siggerbokstavskombon man ska skriva in på komentarerna, blir galen (galnare)

    SvaraRadera
  2. Aha.... Visste inte att man kunde ta bort sifferverifieringen. Men nu är det gjort kära broder. Men det där med feeds fattar jag inte? Vill du ha ett mail då jag gjort nya inlägg?

    SvaraRadera